Deluge buggar fett...

Användarvisningsbild
farmfield
Inlägg: 8215
Blev medlem: 01 okt 2007, 17:23
OS: Ubuntu
Utgåva: 22.10 Kinetic Kudu
Ort: H'sing Island
Kontakt:

Deluge buggar fett...

Inlägg av farmfield »

Jag har kört Deluge som torrentklient sen jag började med Ubuntu och det har alltid fungerat klockrent. Nu, i 10.10, låser det sig hela tiden.

Har förresten lagt in Deluge's eget ppa & uppdaterat därifrån men ingen skillnad, fungerar lika dåligt ändå. Blä.

Verkar som om låsningen sker när nåt är färdigladdat & Deluge skall flytta filen från temp-mappen jag skapat till 'Hämtningar'. Och det är inte varje gång detta görs som det crashar, men typ varannan...

Nån annan som kör Deluge och/eller har problem med det?
Bowmore
Inlägg: 6212
Blev medlem: 28 mar 2007, 23:01
OS: Ubuntu
Ort: Stockholm

Re: Deluge buggar fett...

Inlägg av Bowmore »

Använder själv inte Deluge idag men du kan ju kolla igenom rapporterade Deluge-buggar och se om det är nån som stämmer med ditt problem.
Användarvisningsbild
ZX Spectrum
Inlägg: 4905
Blev medlem: 04 jan 2007, 22:58
OS: Ubuntu
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Ort: Göteborg

Re: Deluge buggar fett...

Inlägg av ZX Spectrum »

farmfield skrev:Jag har kört Deluge som torrentklient sen jag började med Ubuntu och det har alltid fungerat klockrent. Nu, i 10.10, låser det sig hela tiden.

Har förresten lagt in Deluge's eget ppa & uppdaterat därifrån men ingen skillnad, fungerar lika dåligt ändå. Blä.

Verkar som om låsningen sker när nåt är färdigladdat & Deluge skall flytta filen från temp-mappen jag skapat till 'Hämtningar'. Och det är inte varje gång detta görs som det crashar, men typ varannan...

Nån annan som kör Deluge och/eller har problem med det?
Jag har haft problem med den på den bärbara datorn. Annars har den fungerat så långt.
Bild
Jag vet vad jag vill, men vill inte det jag vet, men ändå vet jag ingenting och nu vet jag garanterat inte vad jag snackar om
Skriv svar

Återgå till "Ubuntus utvecklingsversion - inaktuell"