Ubuntu-gemenskapen i Sverige

Synpunkter, projekt och allt annat som har med Ubuntu Sverige att göra.
Användarvisningsbild
SlamsornasKung
Inlägg: 886
Blev medlem: 27 jun 2009, 19:23
OS: Ubuntu
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Ort: 08

Re: Ubuntu-gemenskapen i Sverige

Inlägg av SlamsornasKung »

Peter Forsberg skrev:Men jag ser nu att ingen vill ha mig här. Så enkelt är det.
Nu vet jag och kommer att fortsätta på andra ställen.
Tro mig, det är inget personligt. Jag känner inte dig, och har heller aldrig haft förmånen att träffa dig. Däremot tycker jag att du uttrycker dig lite underligt i dessa frågor. Som om du vore lite förmer än alla andra, eller ”von oben” om du vill.

SK
HP NC2400 - Ubuntu 10.04 • Fujitsu Siemens AmiloM7400 - Arch Linux • HP/Compaq Mini 110C - Ubuntu 10.04
CryingFreeman skrev:[…] Ubuntu är och förblir en meritokrati, inget demokratiskt experiment där alla får säga vad som helst till vem som helst, hur som helst.
Användarvisningsbild
P.Forsberg
AVREGISTRERAD
Inlägg: 2573
Blev medlem: 17 jan 2008, 18:38
OS: Ubuntu
Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
Ort: Kvarnsjön
Kontakt:

Re: Ubuntu-gemenskapen i Sverige

Inlägg av P.Forsberg »

SlamsornasKung skrev:
Peter Forsberg skrev:Men jag ser nu att ingen vill ha mig här. Så enkelt är det.
Nu vet jag och kommer att fortsätta på andra ställen.
Tro mig, det är inget personligt. Jag känner inte dig, och har heller aldrig haft förmånen att träffa dig. Däremot tycker jag att du uttrycker dig lite underligt i dessa frågor. Som om du vore lite förmer än alla andra, eller ”von oben” om du vill.

SK
Det var absolut inte meningen. Det kanske är ett språkproblem. Jag är inte på något sätt "bättre" än alla andra.
Ber om ursäkt om det låtit så.
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Sverige"