Angående off-topic trådar som raderats de senaste timmarna

Synpunkter, projekt och allt annat som har med Ubuntu Sverige att göra.
Okänd
Inlägg: 30172
Blev medlem: 03 mar 2008, 01:30
OS: Ubuntu

Angående off-topic trådar som raderats de senaste timmarna

Inlägg av Okänd »

Efter att en medlem i forumet av moderator i tråden Samtal kring "krishantering" inom Ubuntu Sverige uppmanats följande

[quote="vulfgar"]vulfgar: Vad jag kan se är det mycket lite i ditt inlägg som kan placeras under trådens ämne. jag ber dig att ha detta i åtanke när du skriver.[/quote]
http://ubuntu-se.org/smf/index.php/topi ... l#msg31371

har en masspostningskampanj i tråden inletts med flera inblandade.

De 16 första inläggen som inte höll sig till trådens ämne raderades därför och att detta skett meddelades i inlägg #6 meddelande: moderering i denna tråd.

Dessa personer fortsatte att massposta i nämnd tråd och även i andra trådar. Alla inlägg som postats off-topic av dessa personer vid detta tillfälle har därför raderats.

Detta i enlighet med 0.4. i forumets regler: "Inlägg som är off-topic kan raderas utan förvarning och motivering."

Vi moderatorer lämnar ofta efter oss ett inlägg eller pm:ar personen i fråga, men med tanke på mängden inlägg som behövt raderas har detta ej varit möjligt.

Ett fåtal trådar som postats av "masspostarna" vid detta tillfälle har även raderats då de stridit mot forumets regler. Detta på uppmaning från forumansvarig att handla på detta sätt.

Masspostningarna kommer att diskuteras moderatorer emellan och åtgärder kommer att vidtas.

Jag vill å forumadministrationens vägnar be om ursäkt för den eventuella förvirring detta kan ha förorsakat vissa besökare.
Låst

Återgå till "Ubuntu Sverige"