Uppdatering - kontinuerligt - av sidor av denna karaktär?

Synpunkter, projekt och allt annat som har med Ubuntu Sverige att göra.
Användarvisningsbild
Broder Tuck
Inlägg: 3330
Blev medlem: 27 mar 2006, 22:32
OS: Linux Mint
Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Ort: Stockholm / Tumba

Uppdatering - kontinuerligt - av sidor av denna karaktär?

Inlägg av Broder Tuck »

;D
Hej systrar och bröder,

Jag funderar på, om forumadmins inte bör sluta nedan angiven tråd, än mer, till sina hjärtan. Än vad det idag synes vara. Varje enskild förändring i bemanningen, borde även föras in här. Gärna med någon form av automatik.

I dagsläget tycks den ha en viss "fördröjning (?)" i /till sitt innehåll (senast uppdaterad 2008 ! (Senast redigerad av vulfgar sön 17 feb 2008, 21:48, redigerad totalt 1 gång.) står det just idag (2010, augusti 22), i fotnoten längst ned).

Således editerades denna tråd för 2,5 år sedan (snart).
Högst anmärkningsvärt, om man vill vara ett aktualiserat forum för Ubuntu.

Idag är hon (vulfgar) moderator, så jag anser bestämt, att det är någon bland forumadmins som skall ta över hennes, så eminenta arbete tidigare och föra det verket vidare. För medlemmarnas möjlighet till att få aktuell information.

Trådrubrik: Lista över förtroendevalda och andra positioner
Länkadress: http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.p ... 55&start=0

Tukken

*edit* Fixat till lite i ordföljden, samt gjort några smärre tillägg.

*edit* (lite drygt, t.o.m.) utbytt mot snart (2,5 år sedan. Fattas tre veckor).
Vem som gör jobbet, det finner jag mindre intressant. Det viktiga är, att ansvaret för att "jobbet" utförs, borde vara forumadmins. De ansvarar för forumet. Moderatorerna för, hur man beter sig i forumet.

Behöver kanske understryka delar av mitt inlägg här ovan, som ett svar till Pontus och hans inlägg här nedan. Det är ju forumadmins som tillsätter moderatorer. Så oavsett personer, bör ansvaret för tråden åvila dem, som tillsätter övriga.....
Idag är hon (vulfgar) moderator, så jag anser bestämt, att det är någon bland forumadmins som skall ta över hennes, så eminenta arbete tidigare och föra det verket vidare. För medlemmarnas möjlighet till att få aktuell information.
Då med tanke på, vad jag inleder mitt inlägg med:
Jag funderar på, om forumadmins inte bör sluta nedan angiven tråd, än mer, till sina hjärtan. Än vad det idag synes vara.
*edit* Fetningen av texten "ansvaret för att "jobbet" utförs, i andra *edit* ovan, har lagts till i efterhand, eftersom det tycks som om att forumadmin i sitt svar, inte har noterat skrivningen i sig och vad den betyder, enligt mitt sätt att se det och därmed inte heller har noterat skrivningen med mitt sätt till att försöka få någon ansvarig till att se det . . .

Synbarligen även, än mindre, också har förstått något av det, brytt sig om att försöka förstå, tagit sig det till sig, eller, har tagit någon som helst notis därom.

Skälet därtill, är förborgat för mig. Jag kan enbart hoppas på, en nägot mer anpassad förståelse inför sina medlemmar, inför en förestående framtid.

Det, kan synas gott nog, så här, i förstone. . . .
Senast redigerad av 11 Broder Tuck, redigerad totalt 22 gång.
Ubuntu med både Gnome och Mate. Kör mestadels med LinuxMint Cinnamon till vardags. Våren 2019.
Användarvisningsbild
Kirill
Inlägg: 1824
Blev medlem: 18 okt 2009, 11:50
OS: Ubuntu
Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS
Ort: Gränsfors
Kontakt:

Re: Uppdatering - kontinuerligt - av sidor av denna karaktär

Inlägg av Kirill »

Ojdå... :-\ Kanske dags för en liten uppdatering utav denna eller va säger Vulfgar?
Webmaster för
Cracker.se Linux, IT-säkerhet, Mac & Boxee Box!

Mina guider
http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=56551
Användarvisningsbild
Broder Tuck
Inlägg: 3330
Blev medlem: 27 mar 2006, 22:32
OS: Linux Mint
Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Ort: Stockholm / Tumba

Re: Uppdatering - kontinuerligt - av sidor av denna karaktär

Inlägg av Broder Tuck »

;D
Jag har gjort editeringstillägg och svar, avseende Pontus inlägg, i mitt första inlägg i tråden och i slutet av det, under *edit*.

tukken
Ubuntu med både Gnome och Mate. Kör mestadels med LinuxMint Cinnamon till vardags. Våren 2019.
Användarvisningsbild
vulfgar
ung forumnörd
Inlägg: 12893
Blev medlem: 01 okt 2006, 22:31
OS: Ubuntu
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Ort: Bohuslän

Re: Uppdatering - kontinuerligt - av sidor av denna karaktär

Inlägg av vulfgar »

Jag överlåter gärna uppdateringen till nån annan, jag har fullt upp med moderering och valet.

Kanske du Pontus? :)
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 8)
Användarvisningsbild
pun
Inlägg: 5317
Blev medlem: 20 okt 2007, 22:11
OS: Ubuntu
Utgåva: 23.04 Lunar Lobster

Re: Uppdatering - kontinuerligt - av sidor av denna karaktär

Inlägg av pun »

Man kan ju alltid uppfinna en "Att Göra" lista som man sedan betar av när någon har tid.

Just den här punkten kan ju sedan inte vara särskilt svår att få gjord av någon.
Skriv svar

Återgå till "Ubuntu Sverige"