UNIQUE constraint failed

Här behandlar vi program för Internet och kommunikation; webbläsare, chatt-program, filöverföring osv.
Tjadden
Inlägg: 1606
Blev medlem: 12 sep 2010, 01:37
OS: Ubuntu
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

UNIQUE constraint failed

Inlägg av Tjadden »

Hur hittar man platsen för att inte vissa program inte ska markeras som exklusiva, t.ex väderleksrapporten?
Alltså att konfigurera i Google och stryka att program ska inte behandlas exklusivt.
HakanS
Global Moderator
Inlägg: 4289
Blev medlem: 30 mar 2006, 10:34
OS: Kubuntu
Utgåva: 23.04 Lunar Lobster
Ort: Trollhättan

Re: UNIQUE constraint failed

Inlägg av HakanS »

Jag förstår inte på vilket sätt frågan och rubriken hänger samman. Förstår för övrigt inte vad du undrar över.
Du får förklara lite tydligare.
Tjadden
Inlägg: 1606
Blev medlem: 12 sep 2010, 01:37
OS: Ubuntu
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Re: UNIQUE constraint failed

Inlägg av Tjadden »

Hej Håkan

Det är lika svårt att översätta det här men här får du meddelandet som ska åtgärdas.

UNIQUE constraint failed: autofill.name, autofill.value: /home/arne/.config/google-chrome/Default/Web Data

Kan du förklara det här så vore jag tacksam? Jag hittar inte någon plats i Google där man konfigurera detta.
Jag hade hoppats på att JOWA skulle läsa min tråd, för han kanske vet exakt vilken åtgärd som behövs?
Tjadden
Inlägg: 1606
Blev medlem: 12 sep 2010, 01:37
OS: Ubuntu
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Re: UNIQUE constraint failed

Inlägg av Tjadden »

Hej Håkan

Det är lika svårt att översätta det här men här får du meddelandet som ska åtgärdas.

UNIQUE constraint failed: autofill.name, autofill.value: /home/arne/.config/google-chrome/Default/Web Data

Kan du förklara det här så vore jag tacksam? Jag hittar inte någon plats i Google där man konfigurera detta.
Jag hade hoppats på att JOWA skulle läsa min tråd, för han kanske vet exakt vilken åtgärd som behövs?
Skriv svar

Återgå till "Internet"