Ubuntu Manual

Ett forum där översättare kan tala om översättningsrelaterade frågor.
stelu
Inlägg: 51
Blev medlem: 20 mar 2009, 13:17
OS: Ubuntu
Utgåva: 16.04 Xenial Xerus LTS
Ort: Uppsala

Re: Ubuntu Manual

Inlägg av stelu »

pun skrev:
stelu skrev:Håller med om att det är viktigt. Jag tycker det är en av de viktigaste sakerna att översätta när det gäller instruktioner eftersom många föredrar att ha tryckt dokumentation vilket man kan ordna från PDF-filen.

Vilka är det som översätter Ubuntu Manual här? Någon som har kikat på loggen med fel och kommit fram till vad som är fel?
Tidigare i tråden så skrev Daniel så här.....
Endast medlemmar i Swedish Ubuntu Translators har skrivbehörighet till översättningen (vilket är korrekt).
Du Erik bör godkänna vilka du anser vara tillräckligt goda översättare för Ubuntu Manual. När du godkänt någon så godkänner jag deras ansökan i Launchpad
Länk till denna församling
https://launchpad.net/~ubuntu-l10n-sv

Så kontakta Daniel eller Erik
Blev nog ett missförstånd då jag redan är med där och har fulla rättigheter för översättningen av Ubuntu Manual. Jag utgick bara från att det var olika användarnamn här och där. Nu ska jag ägna mig lite åt Ubuntu Manual innan sängen...
Användarvisningsbild
pun
Inlägg: 5317
Blev medlem: 20 okt 2007, 22:11
OS: Ubuntu
Utgåva: 23.04 Lunar Lobster

Re: Ubuntu Manual

Inlägg av pun »

stelu skrev: Blev nog ett missförstånd då jag redan är med där och har fulla rättigheter för översättningen av Ubuntu Manual. Jag utgick bara från att det var olika användarnamn här och där. Nu ska jag ägna mig lite åt Ubuntu Manual innan sängen...
Jo så uppfattade jag det först men blev sedan osäker.....

Hursomhelst Lycka TIll !!! Jag är säker på att många skulle välkomna manualen !
Skriv svar

Återgå till "Översättare"