Nominering av TL och TC

Här finns information och nyheter som går ut till alla medlemmar.
Användarvisningsbild
vulfgar
ung forumnörd
Inlägg: 12893
Blev medlem: 01 okt 2006, 22:31
OS: Ubuntu
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Ort: Bohuslän

Re: Nominering av TL och TC

Inlägg av vulfgar »

whac skrev:Vulfgar vad har du tänkt dig kommer hända med de som inte skrivit en presentation om sig själv när omröstningen startar? Kommer dessa att få vara med i omröstningen? Eller kommer dessa att tas bort ur omröstningen? Eller kommer omröstningen rent av vänta på att dessa har skrivit en presentation? Jag hoppas ju förstås på det andra alternativet, att de utesluts ur omröstningen. För kan de inte ens skriva en ynka liten presentation om sig själv inom en rimlig tidsram så har de visat att de inte klarar av att vara TL eller TC.
Dom som inte skriver någon presentation kommer att få vara kvar till omröstning om dom accepterat sin nominering, men får givetvis skylla sej själva att dom missat chansen att profilera sej.

Innan jag ställer upp själva valet så kommer jag att PMa samtliga nominerade som accepterat och kontrollera att dom fortfarande vill vara kvar. Förmodligen behöver jag nån vecka för lite sådant plock innan själva valet börjar. Dessutom ger det lite andrum åt sådana som nominerats sent att hinna skriva ihop en presentation innan själva valet börjar. :)
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 8)
Användarvisningsbild
rancor
Inlägg: 1649
Blev medlem: 18 maj 2006, 23:33
OS: Ubuntu
Utgåva: 24.04 Noble Numbat LTS

Re: Nominering av TL och TC

Inlägg av rancor »

Jag hade helt missat detta med presentation (skyller på semesterlagg), nu är det gjort och här finns min tråd: http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=42165

// rancor
Användarvisningsbild
vulfgar
ung forumnörd
Inlägg: 12893
Blev medlem: 01 okt 2006, 22:31
OS: Ubuntu
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Ort: Bohuslän

Re: Nominering av TL och TC

Inlägg av vulfgar »

Eftersom nomineringstiden nu gått ut så låser jag tråden. Jag kommer göra en omröstning, men det kan ta en vecka innan jag har riktigt klart hur den ska ut. Jag kommer bla under denna vecka att kontakta dom nominerade som inte svarat om dom accepterat, men även dom som accepterat sin nominering för att kontrollera att dom kvarstår och om dom endast kan tänka sej att arbeta i någon viss konstellation när det gäller TL/TC.
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 8)
Användarvisningsbild
vulfgar
ung forumnörd
Inlägg: 12893
Blev medlem: 01 okt 2006, 22:31
OS: Ubuntu
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Ort: Bohuslän

Re: Nominering av TL och TC

Inlägg av vulfgar »

Omröstningen har startat i den här tråden http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=231&t=42371
På internet vet ingen att du är en hund. ..... ~~~ ..... I'm a bitch! 8)
Låst

Återgå till "Administrationen informerar"