Rösta mig hit och rösta mig dit.

Diskussion gällande forumet
Användarvisningsbild
Grön Göling
Städsegrön
Inlägg: 3599
Blev medlem: 21 apr 2007, 19:20
OS: Ubuntu
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS
Ort: 08

Rösta mig hit och rösta mig dit.

Inlägg av Grön Göling »

Just nu går det någon sorts veritabel röstningsvåg genom forumet som helhet.
Administrationen lägger, logiskt nog, upp sina omröstningar i omröstningstavlan. Gott så!
Övriga lägger upp sina omröstningar/misstroendevotum/jagvetintealltvad ltiet här och där, som spridda skurar.

Hur f-----n ska man hitta allt som alla vill att man ska intressera sig för? För det är väl det ni vill, ni som lägger upp trådarna/omröstningarna?
Eller inte?
Vill ni bara uttrycka ert missnöje i största allmänhet och gödsla friskt med det överallt?

Oavsett vad man tycker och tänker om personer/riktlinjer/företeelser/återigenjagvetintealltvad, så vore det väl bra om man vore någorlunda strukturerad och försökte samla ihop skurarna på något sätt. Då många av omröstningarna verkar handla om i stort sett samma sak, så vore det lättare för en annan, ostrukturerad typ som man är, att lättare kunna jämföra.

Ja, Herregud, rätt vad det är ska väl röstningarna finna väg in i supportforumet också. Jag kan se eländet framför mig:

1) Tycker du att XX ska lyda NN's råd och göra som han föreslår?
2) Tycker du att XX istället skall lyda AB's råd och göra så istället?
3) Tycker du att XX kan kasta sin burk i väggen och sluta komma med konstiga frågor?

Tänk om man skulle ta och starta en till omröstning om allt tjafset - bara för att djävlas.....
En gång i tiden var även jag ung och kunde och visste allt bäst. Numera vet jag bättre
I'm not anti-social; I'm just not user friendly.
ursprungligen medlem sedan 20061018
Användarvisningsbild
omnius
Inlägg: 272
Blev medlem: 30 jan 2007, 12:38
OS: Annat GNU/Linux
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
Ort: Gnesta

Re: Rösta mig hit och rösta mig dit.

Inlägg av omnius »

Jag känner att vi borde bränna dem.
Strength in the arm, truth in the heart, honesty in speech
Skriv svar

Återgå till "Forum"