Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar Aktuellt datum och tid: 21 nov 2019, 11:08

Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 2 inlägg ] 
 Jag ser att ni har en näthatare... 
Författare Meddelande

Inlägg Jag ser att ni har en näthatare...
Är det inte dags att någon officiell person, eller flera, tar näthataren i hampan och ger honom en offentlig tillsägelse!

Han har vid flera tillfällen pratat skit om en avliden person. Tycker ni att det är normalt och "smakligt"? Moderatorn gör förstås inget eftersom näthataren kastar sand på moderatorns fiender och därmed är näthataren en vän till moderatorn, enligt krigsreglerna i en sandlåda...

Det bör inte ta mer än 24 timmar att komma fram till ett offentlig uttalande gentemot näthataren undertecknat forumsadministration, TL och TC.

Behöver jag nämna namnet på näthataren?

Och det är väl lämpligt att upprepa att ni här på ubuntu-se.org officiellt har grävt ned stridsyxan som användes mot ubuntu.se. Det är möjligt att moderatorn har missat det, men så är det iallafall och det innebär att alla sådana inlägg skall modereras bort!

/Rune

20 jan 2014, 13:59
Global Moderator

Utgåva: 19.10 Eoan Ermine
Inlägg Re: Jag ser att ni har en näthatare...
Tråden låst eftersom vi inte diskuterar enskilda forummedlemmars agerande i forumet.

Inlägg rapporteras genom att trycka på utropstecknet vid inlägget man vill rapportera.
Synpunkter på en forum-medlems agerande tas direkt med moderatorerna via pm.

/moderatorerna

21 jan 2014, 09:35
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.   [ 2 inlägg ]