Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar Aktuellt datum och tid: 29 mar 2020, 00:22

Svara på tråd  [ 2 inlägg ] 
 hur växla användare? WINDOWS XP [LÖST] 
Författare Meddelande
Användarvisningsbild

Svara med citat
Inlägg hur växla användare? WINDOWS XP [LÖST]  Tråden är löst
strulade till det hela när jag mixtrade med nätverket..
jag gick in i nätverksanslutningar - avancerat - nätverksidentifiering och körde guiden Nätverks ID, valde att datorn ansluts till ett företagsnätverk..

när jag sedan startad om så kom ett tomt standardskrivbord upp.. alla inställningar o program ja hade i startmenyn är bort.. dvs som ett nyinstallerat windows.
jag verkar ha blivit inloggad som en annan användare eftersom jag har allting kvar om jag kollar under documents and settings / administratör..
hur tar jag bort denna extraanvändare som måste skapats när jag körde guiden så jag blir inloggad som vanligt som Administratör?

problemet är att jag inte kan välja LOGGA UT eller VÄXLA ANVÄNDARE för att jag kör en modifierad XP version (Nlite).. hur gör jag nu??

Senast redigerad av zorro_ac 29 nov 2009, 20:37, redigerad totalt 1 gång.

29 nov 2009, 20:29
Användarvisningsbild

Svara med citat
Inlägg Re: hur växla användare? WINDOWS XP
hehe, VARFÖR hittar man lösningen EFTER man skrivit här?? :o
jag valde bort välkomstskärmen vid inloggning så kunde jag manuellt skriva in administratör och ta bort det "nya" kontot..

29 nov 2009, 20:37
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 2 inlägg ]