Att vika ner program fungerar inte.

Allt om t.ex. *BSD och OpenSolaris
Tjadden
Inlägg: 1606
Blev medlem: 12 sep 2010, 01:37
OS: Ubuntu
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Att vika ner program fungerar inte.

Inlägg av Tjadden »

Om jag använder mina installerade program och vill vika ner något av dem, det går inte
de stängs bara av..,
Ganska opraktiskt, t.ex man skriver ett mejl och vill gå ut på nätet för att komplettera med något
och sin vana trogen vika ned skrivsidan och sedan när man ska skriva vidare, så får man börja om ifrån början igen.
Nu hänvisar jag till mitt LMDE OS som jag testar, det positiva den är mycket snabb och sedan slipper jag en massa uppdateringar, som jag anser förstör våra OS. Har man ett funktionsdugligt OS, så kör man med detta och nobbar alla dessa uppdateringar! LMDE är så inriktat!
Användarvisningsbild
Nemo
Inlägg: 732
Blev medlem: 16 aug 2010, 19:39
OS: Kubuntu
Utgåva: 18.04 Bionic Beaver LTS

Re: Att vika ner program fungerar inte.

Inlägg av Nemo »

Tjadden skrev:Om jag använder mina installerade program och vill vika ner något av dem, det går inte de stängs bara av..,
Vad kör du för OS, där detta inträffar?
Tjadden skrev:Nu hänvisar jag till mitt LMDE OS som jag testar, det positiva den är mycket snabb och sedan slipper jag en massa uppdateringar, som jag anser förstör våra OS. Har man ett funktionsdugligt OS, så kör man med detta och nobbar alla dessa uppdateringar! LMDE är så inriktat!
Om det problem du beskriver inträffar i Linux Mint Debian Edition föreslår jag att du tar upp det i deras supportforum.
Tjadden
Inlägg: 1606
Blev medlem: 12 sep 2010, 01:37
OS: Ubuntu
Utgåva: 22.04 Jammy Jellyfish LTS

Re: Att vika ner program fungerar inte.

Inlägg av Tjadden »

Nemo skrev:Om det problem du beskriver inträffar i Linux Mint Debian Edition föreslår jag att du tar upp det i deras supportforum.
Så ska ske, men det kan ta flera dagar innan någon hör av sig på deras Forum.
Senast redigerad av 1 JoWa, redigerad totalt 17 gånger.
Anledning: Lagade citat.
Skriv svar

Återgå till "Andra öppna och fria operativsystem"