Hej
Jag är då Alexander, som snart är 18 sommrar,
Jag ska nog börja med att berätta hur jag kom i kontakt med Linux,
och det var i sammband med att jag började intressera mig inom datorsäkerhet, och detta led mig ganska snabbt in på Linux banor,
Jag började med ubuntu vill jag minnas och älskade det faktum att det var bara att installera och köra,
Sedan dess har jag kommit i kontakt med tex. Puyppy, Damn small linux, Linux Mint, Backtrack, och troligen ett par fler,
Det jag kör mest vid sidan om Windows är Ubuntu 9.10 och Backtrack men snart Ubuntu 10.04 också.
Jag är en ganska hjälpsam person, som gillar att hjälpa till och att utvecklas inom datorernas mystiska värld,
Det jag är mest kunnig inom och det jag mest är intresserad av är datorsäkerhet, hur man utnyttjar det och hur man skyddar sig,
Jag kan grunderna inom webbdesign och php, och har varit i kontakt med det mesta inom både linx och windows,
Och kan hjälpa till med dom flesta grundfrågorna inom ubuntu och har ganska bra koll på drivrutiner till linux.
Jag finns mest tillgänglig på min email som är
azkodoom@gmail.com Men fungerar lika bra att skicka ett PM med vilken fråga som helst, alla har varit nybörjare och ingen fråga är för knäpp,
MVH: Alexander