|
|
Sida 1 av 1
|
[ 4 inlägg ] |
|
Datorn byter språk av sig själv
Författare |
Meddelande |
LennartL
Blev medlem: 20 mar 2012, 09:39 Inlägg: 253 Ort: Granrisvägen 25A Örebro
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
|
 Datorn byter språk av sig själv
Obs! Har inte gjort några uppdateringar idag eller igår. Inte på någonting. MEN hur kan det under dagen när jag sitter vid datorn BYTA språk bara så där??? Detta gäller bara när jag använder högra musknappen. Begriper ingenting. Har kollat allt med språk och där finns inget fel.
Senast redigerad av JoWa 11 mar 2022, 04:47, redigerad totalt 1 gång.
Förtydligade rubriken
|
05 mar 2022, 17:50 |
|
 |
Osprey
Blev medlem: 05 apr 2008, 23:09 Inlägg: 6161 Ort: Göteborg/Mölndal/Falkenberg
|
 Re: hur kan det bli så här????
Det finns lite snabbkommandon för att byta språk, har du råkat trycka på några tangenter...?
(Vet inte vilka som byter språk, men vet att det går...)
_________________ Agera genom att ta och behålla initiativet, ta de risker detta kräver... http://www.enargo.com/it/ OpenVMS Shark - i Linux finns inte SYS$CMKRNL...
|
05 mar 2022, 20:57 |
|
 |
LennartL
Blev medlem: 20 mar 2012, 09:39 Inlägg: 253 Ort: Granrisvägen 25A Örebro
Utgåva: Vet inte/ingen utgåva passar
|
Jag har inte rört någon knapp. MEN idag när jag startade så var det svenska igen. Detta var konstigt.
|
06 mar 2022, 10:00 |
|
 |
Osprey
Blev medlem: 05 apr 2008, 23:09 Inlägg: 6161 Ort: Göteborg/Mölndal/Falkenberg
|
Det står lite om det här. Kan skilja sig lite, beroende på vilken skrivbordsmiljö du har.
_________________ Agera genom att ta och behålla initiativet, ta de risker detta kräver... http://www.enargo.com/it/ OpenVMS Shark - i Linux finns inte SYS$CMKRNL...
|
06 mar 2022, 12:34 |
|
|
|
Sida 1 av 1
|
[ 4 inlägg ] |
|